Персональний сайт вчителя інформатики та математики Світлогірської ЗОШ І-ІІІ ступенів Кобеляцької районної ради Полтавської області імені Антона Петровича Біленка Білокіз Світлани Володимирівни
В посібнику наводяться різноманітні форми використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному та виховному процесах: мультимедійної дошки, презентацій, електронних конспектівдля роботи з інтерактивною дошкою на уроках математикита конспекти інтегрованих уроків з математики та інформатики з використанням web 2.0 технологій, тобто хмарних технологій,форми застосування електронних контролюючих тестових завдань на різних етапах уроку з метою активізації міжсуб´єктних стосунків та емоційного налаштування учнів до свідомої і активної роботи.
вчителя математики Світлогірської ЗОШ І-ІІІ ступенів
імені Антона Петровича Біленка Білокіз Світлани Володимирівни
Мета дослідження:
популяризація;
розповсюдження;
створення стимулів для розвитку;
збагачення педагогічної системи нестандартними підходами;
підвищення якості освіти.
Тема досвіду: активізація міжсуб’єктних стосунків у спільній діяльності вчителя й учнів, створення емоційного налаштування учнів до свідомої та активної роботи на уроках за допомогою ІКТ.
Мета досвіду: забезпечення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини на уроках математики, створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня, розвиток інформаційної, соціальної та громадянської компетентності дитини.
Тема досвіду вчителя:активізаціяміжсуб’єктнихстосунків у спільнійдіяльностівчителя й учнів, створенняемоційногоналаштуванняучнів до свідомої та активноїроботи на уроці за допомогою ІКТ.
Актуальність досвіду:задача сучасної освіти – підготувати підростаюче покоління до життя й професійної діяльності в новому, високорозвиненому інформаційному середовищі, ефективному використанню його можливостей. Перетворення сучасної цивілізації в інформаційне суспільство актуалізує, перш за все, проблему формування інформаційної компетентності особистості, яка стає визначальним чинником ефективності і трудової діяльності і повсякденного життя.
Провідна педагогічна ідея: сучасні учні, які виросли на телебаченні, комп'ютерах і мобільних телефонах, у навчанні потребують швидкозмінної візуальної інформації та постійної зорової стимуляції. Такому способу подання навчальної інформації відповідають мультимедійні дошки.
Технологія досвіду:поліекранна технологія навчання ─ це використання в процесі навчання спеціального технічного комплексу, який включає інформаційно-комунікаційні технології.
Перспективність досвіду: найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти сучасними ІТ технологіями.
Оскільки ІКТ глибоко ввійшли в усі сфери практичної діяльності людини, а це диктує впроваджувати новітні педтехнології і в освітню діяльність. Тому я на своїх уроках використовую поліекранну технологію навчання ─ це використання в процесі навчання спеціального технічного комплексу, який включає інформаційно-комунікаційні технології.
Електронний посібник призначений для вчителів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів і відповідає чинній програмі з математики для 6 класу. Він містить виклад основних понять теоретичного матеріалу, алгоритми розв’язання задач і завдання для самостійного закріплення вивченого матеріалу в електронному варіанті, що є логічним продовженням підручника «Математика 6 клас, автори Янченко Г., Кравчук В.».
Посібник містить виклад теоретичного матеріалу з алгебри для 7 класу, приклади з алгоритмами і завдання для самостійного закріплення тем в електронному варіанті і є логічним продовженням підручника «Алгебра 7 клас, автор Г.П. Бевз». Чіткий і короткий виклад матеріалу має на меті скоротити для учнів час на підготовку до уроків і до того ж активізувати їх цікавість, використовуючи нові технології. Пояснення нового матеріалу проводиться як лекційним методом, так і шляхом самостійного опрацювання.
Система роботи вчителя | Просмотров:413 | Author:Білокіз Світлана Володимирівна | Добавил:school | Дата:02.12.2015
В період гуманітаризації освіти, коли точним наукам надають все менше значення і виділяють все менше навчального часу, позакласна робота є ще і головним аспектом для утримання ведучої ролі інформатики. Адже саме гурткова робота та індивідуальна, групова в позаурочний час дають можливість не тільки поглиблювати рівень знань учнів при вивченні конкретної теми, а й формують та підтримують інтерес до вивчення предметів інформаційного циклу, виховують в учнів бажання бути першовідкривачами, а не пасивними спостерігачами.
Саме ці функції і виконує гурткова робота, адже, тут є можливість глибше розкрити інтелект, увагу, навчальні досягнення кожного окремого вихованця.
Позакласна робота є необхідною складовою для успішного вивчення будь-якого предмету. Ігри, свята, вікторини, тренінги, рольові ігри, змагання розвивають у дітей логічне мислення, увагу, пам'ять, виразність мовлення та вміння застосовувати отримані знання на практиці. Все це робить позашкільне життя дітей більш цікавим, таким, що запам'ятовується, розширює кругозір і словниковий запас, зближує керівника і вихованця, а також сприяє зростанню його професійних умінь, даючи їм можливість виявити себе організатором заходу або розробником завдань.