Об´єкт дослідження: процес емоційного налаштування учнів до свідомої та активної роботи на уроках математики засобами ІКТ.
Предмет дослідження: міжсуб’єктні стосунки у спільній діяльності вчителя й учнів на уроках математики.
Актуальність досвіду: завдання сучасної освіти – підготувати підростаюче покоління до життя й професійної діяльності в новому, високорозвиненому інформаційному середовищі, ефективному використанню його можливостей. Перетворення сучасної цивілізації в інформаційне суспільство актуалізує, перш за все, проблему формування інформаційної компетентності особистості, яка стає визначальним чинником ефективності і трудової діяльності і повсякденного життя.
Перспективність досвіду: найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти сучасними ІТ технологіями.
Науково-теоретичне обґрунтування: технологія досвіду - цеполіекранна технологія навчання, тобто використання в процесі навчання спеціального технічного комплексу, який включає інформаційно-комунікаційні технології.
Визначення виду досвіду: раціоналізаторський
Джерело: https://drive.google.com/open?id=15QL9Dw9hZ4P_LHRt7x4_YAbw836JBtEg |