Всього матеріалів в каталозі: 11 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
В посібнику наводяться різноманітні форми використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному та виховному процесах: мультимедійної дошки, презентацій, електронних конспектівдля роботи з інтерактивною дошкою на уроках математикита конспекти інтегрованих уроків з математики та інформатики з використанням web 2.0 технологій, тобто хмарних технологій,форми застосування електронних контролюючих тестових завдань на різних етапах уроку з метою активізації міжсуб´єктних стосунків та емоційного налаштування учнів до свідомої і активної роботи.
|
Опис педагогічного досвіду
вчителя математики Світлогірської ЗОШ І-ІІІ ступенів
імені Антона Петровича Біленка Білокіз Світлани Володимирівни
Мета дослідження:
- популяризація;
- розповсюдження;
- створення стимулів для розвитку;
- збагачення педагогічної системи нестандартними підходами;
- підвищення якості освіти.
Тема досвіду: активізація міжсуб’єктних стосунків у спільній діяльності вчителя й учнів, створення емоційного налаштування учнів до свідомої та активної роботи на уроках за допомогою ІКТ.
Мета досвіду: забезпечення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини на уроках математики, створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня, розвиток інформаційної, соціальної та громадянської компетентності дитини.
|
Звіт досвіду Білокіз С. В.
Тема досвіду вчителя: активізація між суб’єктних стосунків у спільній діяльності вчителя й учнів, створення емоційного налаштування учнів до свідомої та активної роботи на уроці за допомогою ІКТ.
Актуальність досвіду: задача сучасної освіти – підготувати підростаюче покоління до життя й професійної діяльності в новому, високорозвиненому інформаційному середовищі, ефективному використанню його можливостей. Перетворення сучасної цивілізації в інформаційне суспільство актуалізує, перш за все, проблему формування інформаційної компетентності особистості, яка стає визначальним чинником ефективності і трудової діяльності і повсякденного життя.
Провідна педагогічна ідея: сучасні учні, які виросли на телебаченні, комп'ютерах і мобільних телефонах, у навчанні потребують швидкозмінної візуальної інформації та постійної зорової стимуляції. Такому способу подання навчальної інформації відповідають мультимедійні дошки.
Технологія досвіду: поліекранна технологія навчання ─ це використання в процесі навчання спеціального технічного комплексу, який включає інформаційно-комунікаційні технології.
Перспективність досвіду: найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти сучасними ІТ технологіями.
|
Проект «Електронний посібник з математики для 6 класу»
Мета проекту:
- стимулювати пізнавальну діяльність учнів;
- підготовити підростаюче покоління до життя в сучасному інформаційному суспільстві: сформувати комунікаційну компетентність в учнів, допомогти їм оволодіти новими способами і формами навчальної діяльності;
- розширити шкільну методичну базу для застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час викладання математики;
- підвищити інтерес учнів до вивчення математики;
- збільшити інтенсивність навчання за рахунок використання електронного посібника:
- використовуючи комп′ютер під час контролю знань, підсилити об’єктивність при оцінюванні результатів.
|
Метод проекту у навчальній діяльності
На уроках інформатики використовую метод проектної діяльності.
|
Оскільки ІКТ глибоко ввійшли в усі сфери практичної діяльності людини, а це диктує впроваджувати новітні педтехнології і в освітню діяльність. Тому я на своїх уроках використовую поліекранну технологію навчання ─ це використання в процесі навчання спеціального технічного комплексу, який включає інформаційно-комунікаційні технології.

|
Реалізація проблеми в навчальному процесі: "Перенесення розумової діяльності із однієї галузі науки в іншу за допомогою ІКТ"
|
Електронний посібник призначений для вчителів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів і відповідає чинній програмі з математики для 6 класу. Він містить виклад основних понять теоретичного матеріалу, алгоритми розв’язання задач і завдання для самостійного закріплення вивченого матеріалу в електронному варіанті, що є логічним продовженням підручника «Математика 6 клас, автори Янченко Г., Кравчук В.».

|
Посібник містить виклад теоретичного матеріалу з алгебри для 7 класу, приклади з алгоритмами і завдання для самостійного закріплення тем в електронному варіанті і є логічним продовженням підручника «Алгебра 7 клас, автор Г.П. Бевз». Чіткий і короткий виклад матеріалу має на меті скоротити для учнів час на підготовку до уроків і до того ж активізувати їх цікавість, використовуючи нові технології. Пояснення нового матеріалу проводиться як лекційним методом, так і шляхом самостійного опрацювання.
|
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК
В період гуманітаризації освіти, коли точним наукам надають все менше значення і виділяють все менше навчального часу, позакласна робота є ще і головним аспектом для утримання ведучої ролі інформатики. Адже саме гурткова робота та індивідуальна, групова в позаурочний час дають можливість не тільки поглиблювати рівень знань учнів при вивченні конкретної теми, а й формують та підтримують інтерес до вивчення предметів інформаційного циклу, виховують в учнів бажання бути першовідкривачами, а не пасивними спостерігачами.
Саме ці функції і виконує гурткова робота, адже, тут є можливість глибше розкрити інтелект, увагу, навчальні досягнення кожного окремого вихованця.
|
|
|
[ Статистика ] |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
-->
-->
|