Вітаю Вас Гость | RSS
 Персональний сайт вчителя інформатики та математики Світлогірської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Кобеляцької районної ради Полтавської області
    імені Антона Петровича Біленка
Білокіз Світлани Володимирівни
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

  Педагогічне кредо: "Навчаючи - учись.                Навчаючись - твори.

У процесі творчості -     навчай".
 Життєве кредо:
"Не треба боятися помилок,
       а треба вчитися на них"     
"Не зупинятись на досягнутому, 
прагнути удосконалювати 
свою особистість і свою справу"
Головна » Статті » Система роботи вчителя

Інноваційні підходи під час роботи керівника гуртка з урахуваннчи здоров'язберігаючих технологій

             

ЗМІСТ

Вступ                                                                                                                          

Розділ І. Метод проекту у позашкільній діяльності                                    

  1. Метод проекту                                                                                       
  2. Проект «Безпека в Інтернеті»                                                               
  3. Тренінг «Безпека в Інтернеті»                                                            

 Розділ ІІ.  Інтерактивна модель навчання з досвіду роботи                      

2.1. Розробки  гурткових занять                                                                                                                                                                 2.2. Розробки відкритих  заходів                                                                                                                                                    Список використаних джерел                                                                                                                                   

                               ВСТУП

                                                        Тільки вияв вашої неординарності

                                                  здатен зробити вас значущим за

                                                 піщину в піщаному годиннику.

Сімі Хокс

    В усі часи запорукою успіху людини були такі якості, як здатність швидко адаптуватися до зміни умов, критичне мислення, можливість генерувати ідеї та приймати нестандартні рішення. Проте сьогодні, в епоху інформаційного суспільства, коли важливу роль відіграють інформаційні процеси, життя вимагає від нас нових навичок. Найважливішими з них є вміння шукати й осмислювати інформацію, застосовувати її для розвитку своєї особистості та самовдосконалення. Окрім того, сучасна людина повинна добре орієнтуватися в інформаційних технологіях і вміти обирати для виконання різних завдань ті з них, що дають змогу робити все швидко і ефективно.  

              Потреба суспільства ─  це думаючий вихованець, який міг би здобувати, аналізувати й застосовувати інформацію згідно програмних вимог до результату навчання і користуватись при цьому новітніми технологіями, мережею Інтернет. Такого учня може виростити тільки вчитель, який постійно вдосконалюється, крокує в ногу з прогресом, інформаційно компетентний і формує у вихованців інформаційну культуру. [1-6]

      Тому творчий пошук, нововведення і невпинна самоосвіта педагога будуть збагачувати навчально-виховний процес, що підвищуватиме зацікавленість вихованців і даватиме незаперечний педагогічний ефект.

     Сучасну дитину необхідно привчати самостійно здобувати знання, користуючись пошуково-проблемним, дослідницьким  методом проектів, інформаційно-комунікаційними технологіями і застосовувати ці знання в нестандартних ситуаціях.   

   Лозунг Д. Карнегі, звернений до ділових людей, був таким: «Збільшуйте свої доходи. Вчіться вміло користуватись мовою. Готуйтеся до керівної ролі». А я б ще на сьогоднішньому етапі додала б: «Оволодівайте комп´ютером і діставайте від цього користь! Це ключ до вашого майбутнього, доступ до інформації і вміння заробляти на ній».

 

Важливим фактором успішного навчання є емоційний стан дитини. Треба знати те, чим живе дитяча душа. Необхідно планувати різноманітні види роботи на занятті і обов’язково допомогти дитині розкритись, позбутись комплексів, підтримати політ фантазії.

  Здійснення індивідуального та диференційованого підходу в процесі навчання – це використання відповідних педагогічних технологій, форм, методів, обов’язковість диференційованих завдань тощо.

   Необхідно дотримуватись санітарно-гігієнічних умов реалізації навчально-виховного процесу – це виконання норм освітлення, вологості, температури повітря; організація динамічних, ігрових, танцювальних перерв тощо.

Увага!

Повний варіант статті з елемантами практичного застосування на уроках та позакласній діяльності можна викачати із сервера за посиланням, що знаходиться нижче.

 



Джерело: https://drive.google.com/open?id=0B0Q516hXMduOUnJWaDQ0Q2NlWm8
Категорія: Система роботи вчителя | Додав: school (02.12.2015) | Автор: Білокіз Світлана Володимирівна E W
Переглядів: 478 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
[ Самоосвіта ]

[ Валюта ]


[ Категорії розділу ]
Система роботи вчителя [10]
Конкурс "Вчитель-новатор" [1]

[ Вхід на сайт ]

[ Пошук ]

[ Наше опитування ]
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 17

[ Друзі сайту ]
  • uCoz Community
  • Партнерство в навчанні. Вчитель-новатор
  • Світлогірська ЗОШ І-ІІІ ст.ім. А.П.Біленка
  • Кобеляцька філія ПоблЕНЦум
  • Сайт вчителя Бутенківської ЗОШ І-ІІІ ст.Ткача О. В.
  • МОН
  • ПОШППО ім.М.В.Остроградсьеого

  • [ Статистика ]

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    -->
    -->
    -- -->
    -- -->
    -- -->
    Copyright MyCorp © 2024uCoz