БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ
клас |
“__” _________200_рік __________________________
предмет
Учитель, категорія
Мета контролю
Інформація про клас
Тема уроку:
Мета:
Тип уроку:
(засвоєння нових знань; засвоєння умінь і навичок; комплексне застосування знань, умінь та навичок; узагальнення та систематизація знань; контроль і корекція знань, умінь та навичок; комбінований урок тощо)
Дотримання принципів навчання: науковість; доступність; наочність; проблемність; самостійність учнів; активність учнів; системність і послідовність; урахування індивідуальних особливостей учнів; диференціація; інтеграція; свідомість, стійкість засвоєння знань, умінь та навичок; єдність освітніх, розвивальних, виховних функцій навчання.
|
Реалізовано методи навчання Методи навчання: усний виклад матеріалу (розповідь, пояснення); бесіда; спостереження над мовою; робота з підручником; метод вправ. Методи навчання: пояснювально-ілюстративний; репродуктивний; проблемний виклад, частково-пошуковий; дослідницький.
Інтерактивні методи. |
Застосовано засоби навчання:
таблиця; ілюстрація; ТЗН; картки; підручники; посібники; записи на дошці; інші. Форми організації навчального процесу: фронтальна; групова; індивідуальна; інші. Форми виконання робіт: усна; письмова; з місця; біля дошки; інші. |
Зовнішня організація урокусвоєчасність початку і кінця уроку; темп і тональність уроку; раціональна організація навчального часу; своєчасність запису до щоденника домашнього завдання; обсяг домашнього завдання, інструктаж; своєчасність виставлення оцінок, їх коментування. |
Висновки:____________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________
|
Організація навчальної діяльності мотивація навчання; досягнення мети уроку; логічність і послідовність викладу; оптимальність структури уроку; раціональність використання методів, принципів, засобів навчання; культура мовлення учнів, учителя; рівень дисципліни. |
Висновки:____________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ ______________________________________ |
Організація опитування (чітка, зрозуміла, недостатньо чітка, нечітка) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кількість опитаних учнів
Усього: |
Кількість опитаних учнів
Усього:
|
Кількісний і якісний аналіз навчання 12б.- 11б.- 10б.- 9б.- 8б.- 7б.- 6б.- 5б.- 4б.- 3б.- 2б.- 1б.- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Висновки, зауваження, пропозиції:
У педагогічну скарбницю:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підсумкова оцінка професійної діяльності вчителя:
Урок відвідав:
(посада; прізвище, ім’я та по батькові; підпис)
БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ
Предмет клас
Учитель
Тема уроку:
Мета відвідування:
Т И П
У Р О К У |
Формування Знань
|
Формування вмінь та навичок
|
Повторення та систематизація знань
|
|||
Закріплення та удосконалення знань
|
Удосконалення знань, вмінь та навичок
|
Перевірка знань
|
||||
Формування та закріплення знань
|
Застосування знань на практиці
|
Комбінований урок
|
Основні етапи уроку та їх ефективності:
організаційний |
час / / |
Підготовка учнів до активної роботи на уроці та організація їх уваги ;
формування належного мікроклімату ;
Постановка мети та актуалізація знань |
час / / |
визначення цілей уроку ; мотивація діяльності учнів з боку вчителя ;
сприйняття цілей уроку учнями ;
Перевірка домашнього завдання |
час / / |
ефективність засобів виявлення якості виконання домашнього завдання всіма учнями ;
цільова спрямованість діяльності та оперативність
вчителя ;
як перевірка д/з сприяє актуалізації опорних знань для подальшої роботи ;
об’єктивність оцінки ;
Етапи підготовки учнів до активного і свідомого засвоєння нового матеріалу |
час / / |
попереджуюче формування мети ;
створення проблемної ситуації ;
організація пізнавальної діяльності учнів ;
Етап введення нових знань |
час / / |
оптимальність добору навчального
матеріалу ; реалізація принципів науковості, доступності, зв’язку з життям, міжпредметних зв’язків ; ефективність роботи з підручником та іншими джерелами ;
добір та використання наочності та засобів навчання ; відповідність мови вчителя ефективному
сприйняттю ; виправданість форми навчальної роботи та відповідність методів поставленій меті навчання ; раціональність використання часу ;
Етап відтворення знань. Оволодіння учнями способами діяльності, закріплення та удосконалення знань |
час / / |
чіткість формування вчителем завдань та запитань ; збалансованість репродуктивних та проблемних методів навчання ; успішність роботи учнів ;
а) репродуктивний, б) репродуктивно-пошукові рівні відтворення знань (способів діяльності) ; темп роботи учнів та їх активність ; ефективність використання вчителем засобів активізації діяльності учнів ; наявність диференціації завдань для учнів з різними навчальними
можливостями ;
Етап узагальнення знань |
час / / |
раціональність та ефективність методів узагальнення матеріалу ; виділення істотних ознак та формулювання висновків ; доцільність та ефективність використання навчальних посібників, схем, креслень, карт та інш. ; чи вдалося включити в активну діяльність всіх учнів ;
Контроль засвоєння (перевірка знань) |
час / / |
відповідність запитань та завдань цілям уроку ; раціональність використання різноманітних методів перевірки знань: фронтальна бесіда і індивідуальне опитування, текстове опитування ін. ; постановка додаткових запитань з метою перевірки міцності, глибини усвідомлення ; створення нестандартних ситуацій та організація пошукових
форм ; створення атмосфери відповідальності на уроці ; рецензування відповідей учнів ;
Етап підведення підсумків |
час / / |
висновки вчителя про ступінь успішності реалізації завдань навчання ; стимулювання подальшої навчально-пізнавальної діяльності учнів ;
Визначення і пояснення д/з |
час / / |
відповідність завдання цілям навчання ; раціональність пропонованих видів роботи ; достатність та доступність роз’яснення ; обсяг домашнього завдання ; готовність виконання д/з учнями .
Пропозиції, зауваження, висновки: