Індивідуальний план роботи на період карантину з 11.01.2021 по 22.01.2021 р.
Онлайн-тренінг вчителів математики Кобеляцького району
Проведений 26.10.20-30.10.20 р.
Алгоритм роботи з google classroom з досвіду роботи вчителя Білокіз С. В.
Дошка відповідей по темі: "Навчання в Інтернеті", 10 клас
Дистанційне навчання для учнів 5-11 класів з інформатики та математики
Завдання для дистанційного навчання на період карантину:з 25.05.20 р. по 29.05.20 р.
Індивідуальний план роботи на період карантину: з 12.05.20 р. по 22.05.20 р.
Завдання для дистанційного навчання на період карантину: з 12.05.20 р. по 15.05.20 р.
Індивідуальний план роботи на період карантину: з 27.04.20 р. по 11.05.20 р.
Завдання для дистанційного навчання на період карантину: з 04.05.20 р. по 08.05.20 р.
Завдання для дистанційного навчання на період карантину: з 27.04.20 р. по 30.04.20 р.
Завдання для дистанційного навчання на період карантину: з 21.04.20 р. по 24.04.20 р.
Завдання для дистанційного навчання на період карантину: з 13.04.20 р. по 17.04.20.р.
Індивідуальний план роботи на період карантину: з 13.03.20 р. по 03.04.20 р.
Завдання для дистанційного навчання на період карантину: з 06.04.20 р. по 24.04.20 р.
Індивідуальний план роботи на період карантину: з 06.04.20 р. по 24.04.20 р.
Завдання для дистанційного навчання на період карантину: З 30.03.2020 р. по 03.04.2020 р.
Інформація про форми дистанційного навчання учнів 2-11 класів з інформатики та математики
МОН розробило нове положення про шкільну дистанційну освіту
Міністерством освіти і науки розроблено Положення про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти.
Проект документа оприлюднений відомством для громадського обговорення.
Документ визначає механізм забезпечення здобуття загальної середньої освіти за дистанційною формою, а також використання технологій дистанційного навчання під час організації здобуття освіти за різними формами.
Організація дистанційного навчання має забезпечити можливість реалізувати право учнів на якісну та доступну освіту відповідно до їх здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей та досвіду.
У разі потреби дистанційне навчання може організовуватися за індивідуальним навчальним планом.
Планується, що організація освітнього процесу під час дистанційного навчання може передбачати навчальні заняття, вебінари, онлайн форуми та конференції, самостійну роботу, дослідницьку, пошукову, проектну діяльність, навчальні ігри, консультації та інші форми організації освітнього процесу, визначені освітньою програмою закладу освіти.
У Міністерстві освіти і науки зазначають, що у тексті нового положення про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти враховано особливості дистанційного навчання під час карантину, а також передбачено умови для реалізації змішаного навчання.
Рішення про використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі прийматиметься педагогічною радою школи.
Під час дії карантинних обмежень освітній процес у школах за рішенням педагогічної ради може організовуватися у спосіб, за якого окремі теми з навчального предмета частиною учнів класу вивчаються очно, іншою частиною учнів класу – дистанційно (в асинхронному режимі, з можливістю надання учням підтримки шляхом проведення консультацій в синхронному режимі). При цьому для учнів визначається черговість очного та дистанційного навчання з метою забезпечення рівних умов для здобуття освіти.
Під час надзвичайних обставин школи зможуть організовувати освітній процес із використанням технологій дистанційного навчання за допомогою технічних засобів комунікації, доступних для учасників освітнього процесу.
Відповідно до «Положення про дистанційне навчання» (наказ Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013р. № 466) для забезпечення дистанційного навчання учнів навчальний заклад може створювати власні веб-ресурси або використовувати інші веб-ресурси, що підлягають перевірці у цьому навчальному закладі, які можуть містити дистанційний курс, що об’єднує зазначені нижче веб-ресурси навчальної дисципліни (програми) єдиним педагогічним сценарієм:
— методичні рекомендації щодо їх використання, послідовності виконання завдань, особливостей контролю тощо;
— документи планування навчального процесу (навчальні програми, навчально-тематичні плани, розклади занять);
— відео- та аудіозаписи лекцій, семінарів тощо;
— мультимедійні лекційні матеріали;
— практичні завдання із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;
— віртуальні лабораторні роботи із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;
— віртуальні тренажери із методичними рекомендаціями щодо їх використання;
— пакети тестових завдань для проведення контрольних заходів, тести із автоматизованою перевіркою результатів, тести із перевіркою викладачем;
— ділові ігри із методичними рекомендаціями щодо їх використання;