БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ
“__” _________200_рік __________________________
предмет
Учитель, категорія
Мета контролю
Інформація про клас
Тема уроку:
Мета:
Тип уроку:
(засвоєння нових знань; засвоєння умінь і навичок; комплексне застосування знань, умінь та навичок; узагальнення та систематизація знань; контроль і корекція знань, умінь та навичок; комбінований урок тощо)
Дотримання принципів навчання:
науковість;
доступність;
наочність;
проблемність;
самостійність учнів;
активність учнів;
системність і послідовність;
урахування індивідуальних особливостей учнів;
диференціація;
інтеграція;
свідомість, стійкість засвоєння знань,
умінь та навичок;
єдність освітніх,
розвивальних,
виховних функцій
навчання.
|
Реалізовано методи навчання
Методи навчання:
усний виклад матеріалу (розповідь, пояснення);
бесіда;
спостереження над мовою;
робота з підручником;
метод вправ.
Методи навчання:
пояснювально-ілюстративний;
репродуктивний;
проблемний виклад,
частково-пошуковий;
дослідницький.
Інтерактивні методи.
|
Застосовано засоби навчання:
таблиця;
ілюстрація;
ТЗН;
картки;
підручники;
посібники;
записи на дошці;
інші.
Форми організації навчального процесу:
фронтальна;
групова;
індивідуальна;
інші.
Форми виконання робіт:
усна;
письмова;
з місця;
біля дошки;
інші.
|
Зовнішня організація уроку
своєчасність початку і кінця уроку;
темп і тональність уроку;
раціональна організація навчального часу;
своєчасність запису до щоденника домашнього завдання;
обсяг домашнього завдання, інструктаж;
своєчасність виставлення оцінок, їх коментування.
|
Висновки:____________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
|
Організація навчальної діяльності
мотивація навчання;
досягнення мети уроку;
логічність і послідовність викладу;
оптимальність структури уроку;
раціональність використання методів, принципів, засобів навчання;
культура мовлення учнів, учителя;
рівень дисципліни.
|
Висновки:____________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
|
Організація опитування
(чітка, зрозуміла, недостатньо чітка, нечітка)
|
|
Кількість опитаних учнів
Усього:
|
Кількість опитаних учнів
Усього:
|
Кількісний і якісний аналіз навчання
12б.-
11б.-
10б.-
9б.-
8б.-
7б.-
6б.-
5б.-
4б.-
3б.-
2б.-
1б.-
|
|
|
|
Висновки, зауваження, пропозиції:
У педагогічну скарбницю:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підсумкова оцінка професійної діяльності вчителя:
Урок відвідав:
(посада; прізвище, ім’я та по батькові; підпис)
БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ
Предмет клас
Учитель
Тема уроку:
Мета відвідування:
Т
И
П
У
Р
О
К
У
|
Формування
Знань
|
Формування вмінь
та навичок
|
Повторення та
систематизація знань
|
Закріплення та удосконалення знань
|
Удосконалення знань, вмінь та навичок
|
Перевірка
знань
|
Формування та закріплення знань
|
Застосування знань на практиці
|
Комбінований урок
|
Основні етапи уроку та їх ефективності:
Підготовка учнів до активної роботи на уроці та організація їх уваги ;
формування належного мікроклімату ;
Постановка мети та актуалізація знань
|
час / /
|
визначення цілей уроку ; мотивація діяльності учнів з боку вчителя ;
сприйняття цілей уроку учнями ;
Перевірка домашнього завдання
|
час / /
|
ефективність засобів виявлення якості виконання домашнього завдання всіма учнями ;
цільова спрямованість діяльності та оперативність
вчителя ;
як перевірка д/з сприяє актуалізації опорних знань для подальшої роботи ;
об’єктивність оцінки ;
Етапи підготовки учнів до активного і свідомого засвоєння нового матеріалу
|
час / /
|
попереджуюче формування мети ;
створення проблемної ситуації ;
організація пізнавальної діяльності учнів ;
Етап введення нових знань
|
час / /
|
оптимальність добору навчального
матеріалу ; реалізація принципів науковості, доступності, зв’язку з життям, міжпредметних зв’язків ; ефективність роботи з підручником та іншими джерелами ;
добір та використання наочності та засобів навчання ; відповідність мови вчителя ефективному
сприйняттю ; виправданість форми навчальної роботи та відповідність методів поставленій меті навчання ; раціональність використання часу ;
Етап відтворення знань. Оволодіння учнями способами діяльності, закріплення та удосконалення знань
|
час / /
|
чіткість формування вчителем завдань та запитань ; збалансованість репродуктивних та проблемних методів навчання ; успішність роботи учнів ;
а) репродуктивний, б) репродуктивно-пошукові рівні відтворення знань (способів діяльності) ; темп роботи учнів та їх активність ; ефективність використання вчителем засобів активізації діяльності учнів ; наявність диференціації завдань для учнів з різними навчальними
можливостями ;
Етап узагальнення знань
|
час / /
|
раціональність та ефективність методів узагальнення матеріалу ; виділення істотних ознак та формулювання висновків ; доцільність та ефективність використання навчальних посібників, схем, креслень, карт та інш. ; чи вдалося включити в активну діяльність всіх учнів ;
Контроль засвоєння (перевірка знань)
|
час / /
|
відповідність запитань та завдань цілям уроку ; раціональність використання різноманітних методів перевірки знань: фронтальна бесіда і індивідуальне опитування, текстове опитування ін. ; постановка додаткових запитань з метою перевірки міцності, глибини усвідомлення ; створення нестандартних ситуацій та організація пошукових
форм ; створення атмосфери відповідальності на уроці ; рецензування відповідей учнів ;
Етап підведення підсумків
|
час / /
|
висновки вчителя про ступінь успішності реалізації завдань навчання ; стимулювання подальшої навчально-пізнавальної діяльності учнів ;
Визначення і пояснення д/з
|
час / /
|
відповідність завдання цілям навчання ; раціональність пропонованих видів роботи ; достатність та доступність роз’яснення ; обсяг домашнього завдання ; готовність виконання д/з учнями .
Пропозиції, зауваження, висновки:
|