Вітаю Вас Гість | RSS
 Персональний сайт вчителя інформатики та математики Світлогірської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Кобеляцької районної ради Полтавської області
    імені Антона Петровича Біленка
Білокіз Світлани Володимирівни
Головна | Інформатика | Реєстрація | Вхід

  Педагогічне кредо: "Навчаючи - учись.                Навчаючись - твори.

У процесі творчості -     навчай".
 Життєве кредо:
"Не треба боятися помилок,
       а треба вчитися на них"     
"Не зупинятись на досягнутому, 
прагнути удосконалювати 
свою особистість і свою справу"

БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ

 

        клас

 

__ _________200_рік             __________________________

                                                                           предмет

 

Учитель, категорія                                                                              

Мета контролю                                                                                    

Інформація про клас                                                                           

            Тема уроку:                                                                                                          

            Мета:                                                                                                                      

            Тип уроку:                                                                                                            

(засвоєння нових знань; засвоєння умінь і навичок; комплексне застосування знань, умінь та навичок; узагальнення та систематизація знань; контроль і корекція знань, умінь та навичок; комбінований урок  тощо)

 

Дотримання принципів навчання:

науковість;

доступність;

наочність;

проблемність;

самостійність учнів;

активність учнів;

системність і послідовність;

урахування індивідуальних особливостей учнів;

диференціація;

інтеграція;

свідомість, стійкість засвоєння знань,

 умінь та навичок;

єдність освітніх,

розвивальних,

виховних функцій

навчання.

 

Реалізовано методи навчання

Методи навчання:

усний  виклад матеріалу (розповідь, пояснення);

бесіда;

спостереження над мовою;

робота з підручником;

метод вправ.

Методи навчання:

пояснювально-ілюстративний;

репродуктивний;

проблемний виклад,

частково-пошуковий;

дослідницький.

 

Інтерактивні методи.

Застосовано засоби навчання:

 

таблиця;

ілюстрація;

ТЗН;

картки;

підручники;

посібники;

записи на дошці;

інші.

Форми організації навчального процесу:

фронтальна;

групова;

індивідуальна;

інші.

Форми виконання робіт:

усна;

письмова;

з місця;

біля дошки;

інші.

               

Зовнішня організація уроку

своєчасність початку і кінця уроку;

темп і тональність уроку;

раціональна організація навчального часу;

своєчасність запису до щоденника домашнього завдання;

обсяг домашнього завдання, інструктаж;

своєчасність виставлення оцінок, їх коментування.

Висновки:____________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

 

Організація навчальної діяльності

мотивація навчання;

досягнення мети уроку;

логічність і послідовність викладу;

оптимальність структури уроку;

раціональність використання методів, принципів, засобів навчання;

культура мовлення учнів, учителя;

рівень дисципліни.

Висновки:____________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

                                                              

 

 

Організація опитування

(чітка, зрозуміла, недостатньо чітка, нечітка)

 

Кількість опитаних учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього:

Кількість опитаних учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього:

 

 

Кількісний і якісний аналіз навчання

12б.-

11б.-

10б.-

        9б.-

        8б.-

        7б.-

              6б.-

              5б.-

              4б.-

                    3б.-

                    2б.-

                    1б.-

     

 

Висновки, зауваження, пропозиції:

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

 

У педагогічну скарбницю:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Підсумкова оцінка професійної діяльності вчителя:

                                                                                                                         

 

 

 

Урок відвідав:

                                                                                                                         

                                               (посада; прізвище, ім’я та по батькові; підпис)

 

БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ

 

Предмет                                                                      клас                             

Учитель                                                                                                            

Тема уроку:                                                                                                     

Мета відвідування:                                                                                          

Т

И

П

 

У

Р

О

К

У

Формування

Знань

 

 

Формування вмінь

та навичок

 

 

Повторення та

систематизація знань

 

 

Закріплення та удосконалення знань

 

 

Удосконалення знань, вмінь та навичок

 

 

 

Перевірка

знань

 

 

 

Формування та закріплення знань

 

 

Застосування знань на практиці

 

 

Комбінований урок

 

 

 

 

Основні етапи уроку та їх ефективності:

організаційний

час /           /

Підготовка учнів до активної роботи на уроці та організація їх уваги                   ;

 

 
 

 

 

 

формування належного мікроклімату           ;

 

 
 

 

 

 

Постановка мети та актуалізація знань

час /                /

визначення цілей уроку              ; мотивація діяльності учнів з боку вчителя              ;

сприйняття цілей уроку учнями                             ;

       

Перевірка домашнього завдання

час /           /

ефективність засобів виявлення якості виконання домашнього завдання всіма учнями                      ;
цільова спрямованість діяльності та оперативність

вчителя   ;

як перевірка д/з сприяє актуалізації опорних знань для подальшої роботи             ;

об’єктивність оцінки                   ;

 

 
 

 

 

 

Етапи підготовки учнів до активного і свідомого засвоєння нового матеріалу

час /                    /

попереджуюче формування мети                           ;

створення проблемної ситуації                     ;

організація пізнавальної діяльності учнів             ;

 

 

Етап введення нових знань

 час /                   /

оптимальність добору навчального

 матеріалу        ; реалізація принципів науковості, доступності, зв’язку з життям, міжпредметних зв’язків                ; ефективність роботи з підручником та іншими джерелами              ;

добір та використання наочності та засобів навчання             ; відповідність мови вчителя ефективному

сприйняттю               ; виправданість форми навчальної роботи та відповідність методів поставленій меті  навчання           ; раціональність використання часу             ;

 

Етап відтворення знань. Оволодіння учнями способами діяльності, закріплення та удосконалення знань

час /             /

чіткість формування вчителем завдань та запитань                 ; збалансованість репродуктивних та проблемних методів навчання                ; успішність роботи учнів              ;

а) репродуктивний, б) репродуктивно-пошукові рівні відтворення знань (способів діяльності)                  ; темп роботи учнів та їх активність                  ; ефективність використання вчителем засобів активізації діяльності учнів                  ; наявність диференціації завдань для учнів з різними навчальними

можливостями          ;

 

Етап узагальнення знань

час /          /

раціональність та ефективність методів узагальнення матеріалу           ; виділення істотних ознак та формулювання висновків             ; доцільність та ефективність використання навчальних посібників, схем, креслень, карт та інш.                 ; чи вдалося включити в активну діяльність всіх учнів          ;

 

 
 

 

 

 

Контроль засвоєння (перевірка знань)

час /          /

відповідність запитань та завдань цілям уроку              ; раціональність використання різноманітних методів перевірки знань: фронтальна бесіда і індивідуальне опитування, текстове опитування ін.             ; постановка додаткових запитань з метою перевірки міцності, глибини усвідомлення            ; створення нестандартних ситуацій та організація пошукових

форм                ; створення атмосфери відповідальності на уроці          ; рецензування відповідей учнів             ;

Етап підведення підсумків

час /          /

 

висновки вчителя про ступінь успішності реалізації завдань навчання                ; стимулювання подальшої навчально-пізнавальної діяльності учнів                ;

 

 
 

 

 

 

Визначення і пояснення д/з

час /         /

відповідність завдання цілям навчання                  ; раціональність пропонованих видів роботи                 ; достатність та доступність роз’яснення                        ; обсяг домашнього завдання                 ; готовність виконання д/з учнями         .

 

Пропозиції, зауваження, висновки:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

 

 

 

 

 

[ Самоосвіта ]

[ Валюта ]


[ Вхід на сайт ]

[ Пошук ]

[ Календар ]
«  Апрель 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

[ Архів записів ]

[ Наше опитування ]
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 16

[ Друзі сайту ]
  • uCoz Community
  • Партнерство в навчанні. Вчитель-новатор
  • Світлогірська ЗОШ І-ІІІ ст.ім. А.П.Біленка
  • Кобеляцька філія ПоблЕНЦум
  • Сайт вчителя Бутенківської ЗОШ І-ІІІ ст.Ткача О. В.
  • МОН
  • ПОШППО ім.М.В.Остроградсьеого

  • [ Статистика ]

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Copyright MyCorp © 2020uCoz