Технологія дозволяє:
- ефективно використовувати резерви людської пам′яті (18 включень одночасно + активна дія на дострокову пам′ять);
- моделювати;
- збільшувати об′єм навчального матеріалу (у 2-4 рази в порівнянні з традиційними інтенсивними заняттями);
- збільшувати інтерес до предмету.
В своїй практиці поряд із традиційними формами проведення уроків використовую ще два типи мультимедійних уроків:
- «Урок із мультимедійною підтримкою», де мультимедія використовується для підсилення наочності. На такому уроці роль вчителя основна, бо саме він є основним джерелом інформації.
На уроках з мультимедійною підтримкою використовую окремі слайди, які виконують роль таблиці. Наприклад, вивчаючи тему «Множення і ділення раціональних чисел», додатково робимо позначки на слайді – кольоровими маркерами, чого не можна дозволити в оригіналі. Вивчаючи формули чи правила, теж працюємо маркерами, виправляючи неправильні записи. Учні із задоволенням виконують такі види роботи.
Увага!
Повний варіант статті з елемантами практичного застосування на уроках та позакласній діяльності можна викачати із сервера за посиланням, що знаходиться нижче.
Джерело: https://drive.google.com/open?id=0B0Q516hXMduONEJaNjNqVjRsRm8 |