Чіткий і короткий виклад матеріалу має на меті скоротити для учнів час на підготовку до уроків і до того ж активізувати їх цікавість, використовуючи нові інформаційні технології. Пояснення нового матеріалу проводиться як лекційним методом, так і шляхом самостійного опрацювання. Особливістю посібника є автоматизована перевірка рівня начальних досягнень учнів, що надає вчителю можливість індивідуального контролю знань учнів на певному етапі вивчення тем та виклад матеріалу порціями, щоб увага дитини не розпорошувалася. Основні правила виділені. Технічне оснащення класу інтерактивною дошкою та мультимедійним діапроектором дозволяє використання тестів для фронтального опитування класу, робити записи, помітки безпосередньо на слайдах за допомогою спеціальних маркерів. Під час самостійного опрацювання теми, пропущеної учнем, він має змогу обирати відповідний слайд і дозувати час перегляду матеріалу, неодноразово повертатись до потрібної теми та проходити тести з тренувальною метою. В залежності від рівня підготовки вчителя даний посібник надає можливість розробити власні тестові завдання, а також запропонувати учням з достатнім та високим рівнем знань творче завдання: створити свій тест з метою поглиблення знань та розвитку їхнього кругозору. В кінці кожного розділу учням пропонується перелік запитань для контролю знань, самостійні роботи, математичні диктанти, завдання для усного обчислення, вправи для фронтальної перевірки з варіантами відповідей. Для допитливих учнів є рубрика «Для тих, хто хоче знати більше». Електронний посібник можна використовувати і в тому випадку, якщо ваша школа вибрала підручник іншого автору згідно програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика 5-12 класи», видавництва Перун, 2005 року, тому виклад матеріалу не прив´язувався до поурочного планування.
В посібнику є перелік технічних вимог та рекомендації щодо роботи з програмою. Він простий в експлуатації і розрахований на певну вікову групу дітей. Кожен вчитель, який буде використовувати його може проявити творчий підхід і підкоректувати для своїх вимог на урок. Посібник пройшов апробацію на базі Світлогірської ЗОШ I-III ступенів і рекомендований вчителям математики.
|