Вітаю Вас Гость | RSS
 Персональний сайт вчителя інформатики та математики Світлогірської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Кобеляцької районної ради Полтавської області
    імені Антона Петровича Біленка
Білокіз Світлани Володимирівни
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

  Педагогічне кредо: "Навчаючи - учись.                Навчаючись - твори.

У процесі творчості -     навчай".
 Життєве кредо:
"Не треба боятися помилок,
       а треба вчитися на них"     
"Не зупинятись на досягнутому, 
прагнути удосконалювати 
свою особистість і свою справу"
Головна » Статті » Система роботи вчителя

Перенесення розумової діяльності із однієї галузі науки в іншу за допомогою ІКТ

      За роки роботи у школі вчителем математики та інформатики я напрацювала певну систему знань, необхідних для розв׳язання стратегічних, тактичних, а також  процедурних  завдань під час організації навчально-виховного процесу .

        В процесі навчання, виховання та розвитку  особистості я користуюся  такими правилами :

  1. чітке знання цілей навчання в сучасній школі України, тобто цілісно-орієнтована направленість на особистість кожного учня ;
  2. глибоке знання завдань викладання предмета ;
  3. оновлення змісту, тобто впровадження різних елементів педагогічних технологій;
  4. вміння використовувати ТЗН і ПК;
  5. вміння володіти різними методами, прийомами і формами .

Проблема, над якою я працюю  уже багато років хвилює також і моїх  колег. Це перенесення розумової діяльності

 з однієї галузі науки в іншу  за допомогою ІКТ та методом проектів.   В своїй роботі використовую різні методи навчання :

  • репродуктивні;
  • пошукові;
  • дослідницькі з наявністю творчих елементів.

  А також різноманітні форми навчання:

       - колективні, в   тому  числі і фронтальні, парні, групові, кооперовано-групові, диференційовано-групові, індивідуальні та індивідуально-диференційовані .

  Прагну досягти дидактичної забезпеченості уроку, а саме:

  а) наявності чітко сформульованих теми, мети, завдань уроку;

  б) логічності і послідовності у побудові уроку;

  в) тісного взаємозв׳язку між дидактичними етапами;

  г) реальних результатів дидактичних етапів і уроку в цілому;

  д) оптимального відбору методів і форм навчальної діяльності, а також  дидактичних засобів навчання;

  е) дотримуюся принципу від простого до складного.

Оскільки ІКТ глибоко ввійшли в усі сфери практичної діяльності людини, а це диктує впроваджувати новітні педтехнології  і в освітню діяльність. Тому я на своїх уроках використовую поліекранну технологію навчання ─ це використання в процесі навчання спеціального технічного комплексу, який включає інформаційно-комунікаційні технології. 

Технологія дозволяє:

  • ефективно використовувати резерви людської пам′яті (18 включень одночасно + активна дія на дострокову пам′ять);
  • моделювати;
  • збільшувати об′єм навчального матеріалу (у 2-4 рази в порівнянні з традиційними інтенсивними заняттями);
  • збільшувати інтерес до предмету.

 В своїй практиці поряд із традиційними формами проведення уроків використовую ще два типи мультимедійних уроків:

  1. «Урок із мультимедійною підтримкою», де мультимедія використовується для підсилення наочності. На такому уроці роль вчителя основна, бо саме він є основним джерелом інформації.

 На уроках з мультимедійною підтримкою використовую окремі слайди, які виконують роль таблиці. Наприклад, вивчаючи тему «Множення і ділення раціональних чисел», додатково робимо позначки на слайді – кольоровими маркерами, чого не можна дозволити в оригіналі.  Вивчаючи формули чи правила, теж працюємо маркерами, виправляючи неправильні записи. Учні із задоволенням виконують такі види роботи.

 

Увага!

Повний варіант статті з елемантами практичного застосування на уроках та позакласній діяльності можна викачати із сервера за посиланням, що знаходиться нижче.

 



Джерело: https://drive.google.com/open?id=0B0Q516hXMduONEJaNjNqVjRsRm8
Категорія: Система роботи вчителя | Додав: school (02.12.2015) | Автор: Білокіз Світлана Володимирівна E W
Переглядів: 394 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
[ Самоосвіта ]

[ Валюта ]


[ Категорії розділу ]
Система роботи вчителя [10]
Конкурс "Вчитель-новатор" [1]

[ Вхід на сайт ]

[ Пошук ]

[ Наше опитування ]
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 17

[ Друзі сайту ]
  • uCoz Community
  • Партнерство в навчанні. Вчитель-новатор
  • Світлогірська ЗОШ І-ІІІ ст.ім. А.П.Біленка
  • Кобеляцька філія ПоблЕНЦум
  • Сайт вчителя Бутенківської ЗОШ І-ІІІ ст.Ткача О. В.
  • МОН
  • ПОШППО ім.М.В.Остроградсьеого

  • [ Статистика ]

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    -->
    -->
    -- -->
    -- -->
    -- -->
    Copyright MyCorp © 2024uCoz