Вітаю Вас Гость | RSS
 Персональний сайт вчителя інформатики та математики Світлогірської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Кобеляцької районної ради Полтавської області
    імені Антона Петровича Біленка
Білокіз Світлани Володимирівни
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

  Педагогічне кредо: "Навчаючи - учись.                Навчаючись - твори.

У процесі творчості -     навчай".
 Життєве кредо:
"Не треба боятися помилок,
       а треба вчитися на них"     
"Не зупинятись на досягнутому, 
прагнути удосконалювати 
свою особистість і свою справу"
Головна » Статті » Система роботи вчителя

Розробка дидактичних матеріалів для проведення тижня інформатики

ЗМІСТ

Розділ І. Предметний тиждень гуртка «Основи інформаційних технологій»                              

1.1.Мета, завдання, методичні рекомендації                                                                                                               

Розділ ІІ.  Дидактична розробка тижня                                                               

2.1.  План тижня інформатики в школі  «У вирі інформаційних

технологій»                                                                                                                                                                                                                                                                  

 2.2. Розробки виховних  заходів                                                                                                                                               Список використаних джерел                                                                                                                                                                  

ПРЕДМЕТНИЙ ТИЖДЕНЬ ГУРТКА

       «ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ»

Девіз: «Хто володіє інформацією, той володіє світом!

Мета

• поглиблення і розширення знань з інформаційно-комунікаційних технологій;

• підвищення інтересу гуртківців до ІТ;

• формування пізнавальної активності розширення кругозору вихованців;

• формування креативних комунікативних умінь;

• розвиток особистісних якостей та інтелектуальних здібностей дітей;

• систематизація методичних прийомів і форм організації  позаурочної діяльності дітей, які забезпечують їх підвищення мотивації та пізнавального інтересу, сприяють розкриттю внутрішнього потенціалу 

2.1.  План тижня інформатики в школі «У вирі інформаційних технологій»

 Понеділок

День відкритих дверей у кабінеті інформаційно-комунікаційних технологій.

1. Екскурсія до кабінету інформатики.

2. Конкурс «Світ комп'ютерів — очима дітей».

Вівторок

  1. Захід «Подорож океаном  комп'ютерних знань»

 Середа

1. Вікторина для знавців інформатики «Найрозумніший».

 Четвер

2. Захід "Що? Де? Коли?

П'ятниця

  1. Конкурс на кращий кросворд, ребус, загадку, вірш, що має відношення до інформатики.
  2. Засідання круглого столу.

2.2. Розробки виховних заходів

ЕКСКУРСІЯ ДО КАБІНЕТУ ІНФОРМАТИКИ

Мета: ознайомлення учнів із кабінетом інформатики, су­часними комп'ютерами,  роботами вихованців; формування інтересу дітей початкової школи до вивчення інформатики, формування елементів ін­формаційної культури; стимулювання учнів і вчителів до застосування новітніх комп'ютерних технологій.

Конкурс «Світ комп'ютерів очима дітей»

Мета: набуття й удосконалення учасниками навичок роботи з комп'ютерною графікою; формування навичок використання засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій; виявлення обдарованих дітей і надання їм допомоги у виборі професії; формування навичок самостійної роботи за комп'ютером, активізація творчої діяльності учнів; залучення школярів до участі у конкурсах із комп'ютерної графіки.

Програми та обладнання: персональні комп'ютери, ОС Windows; програма для перегляду графічних зображень; фотоапарат; музичний супровід.

Методичні рекомендації

Конкурс з комп'ютерної графіки проводиться серед учнів 5-6 класів.

Для участі у конкурсі приймаються роботи за напрямками:

• комп'ютерний малюнок — растрові або векторні зображення, виконані самостійно за допомогою будь-якого програмного засобу (Paint, Gimp, PhotoShop, CorelDraw);

• колаж, фотомонтаж — створення зображення з ряду окремих фрагментів зображень та інших графічних елементів шляхом їхнього накладання на основне тло композиції з різними типами змішування й прозорості;

• цифрове фото — цифрові фотографії без будь-якої обробки на комп'ютері;

• малюнок, створений «вручну» з використанням фарби, олівців.

Вимоги до малюнків.

Мінімальний розмір — 600 х 600 пікселів. Кожна робота надається у двох примірниках — у форматі графічного редактора (PSD, PNG, CDR тощо) та у форматі JPEG. Рекомендується обмежувати розмір графічного файла 100 Кб. Усі малюнки повинні бути авторськими, тобто не можуть копіювати частково або повністю роботи інших авторів. До конкурсу не допускаються малюнки, які було подано на конкурси минулих років. До кожної роботи додається текст: назва малюнка, ім'я та прізвище автора, школа, клас, програми, за допомогою яких створено малюнок, коментар.

 

Захід «Подорож океаном  комп'ютерних знань»

Мета:

1) виховна: виховання почуттів дружби та взаєморозуміння;

2)    навчальна:    навчання   швидко   знаходити   вірну   відповідь   на поставлене запитання, а також логічно мислити при виборі відповідей;

3) розвиваюча: розвивання спритності, творчої активності.

  Форма проведення: змагання. 

Захід «Що? Де? Коли?»

Мета: поглибити знання учнів з інформатики, розвивати пізнавальний інтерес, інтелект, виховувати потяг до неперервного удосконалення своїх знань; формувати дружні, товариські стосунки, вміння працювати командно.

Оформлення: два столи (червоний та зелений), на яких встановлені сигнальні пристрої; конверти з підготовленими в них запитаннями з інформатики; магнітофон, піщаний годинник на одну хвилину.

Конкурс на кращий кросворд, ребус, загадку, вірш, що має відношення до інформатики.

Умови: Виконується на аркуші формату А4.

Обов’язково вказаний клас і автор. Кросвордів, ребусів, загадок, віршів може бути кілька від класу. Чим більше, тим краще. Беруть участь учні 5-11 класів.

Результати тижня обговорюються на засіданні круглого столу і нагороджуються переможці.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Підгорна В. В. Методика та педагогічні умови впровадження мультимедійних технологій // http://intkonf.org.
  1. Хохліна О. М. Методика формування загальних інтелектуальних здібностей дитини / О. М. Хохліна // Практична психологія і соціальна робота. – 2000. – №6. – С.23-25; №7. – С.31-35.

 

 



Джерело: https://drive.google.com/open?id=0B0Q516hXMduOQkxsVEJOTXBJTVU
Категорія: Система роботи вчителя | Додав: school (02.12.2015) | Автор: Білокіз Світлана Володимирівна E W
Переглядів: 644 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
[ Самоосвіта ]

[ Валюта ]


[ Категорії розділу ]
Система роботи вчителя [10]
Конкурс "Вчитель-новатор" [1]

[ Вхід на сайт ]

[ Пошук ]

[ Наше опитування ]
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 17

[ Друзі сайту ]
  • uCoz Community
  • Партнерство в навчанні. Вчитель-новатор
  • Світлогірська ЗОШ І-ІІІ ст.ім. А.П.Біленка
  • Кобеляцька філія ПоблЕНЦум
  • Сайт вчителя Бутенківської ЗОШ І-ІІІ ст.Ткача О. В.
  • МОН
  • ПОШППО ім.М.В.Остроградсьеого

  • [ Статистика ]

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    -->
    -->
    -- -->
    -- -->
    -- -->
    Copyright MyCorp © 2024uCoz