ЗМІСТ
Вступ
Розділ І. Метод проекту у позашкільній діяльності
- Метод проекту
- Проект «Безпека в Інтернеті»
- Тренінг «Безпека в Інтернеті»
Розділ ІІ. Інтерактивна модель навчання з досвіду роботи
2.1. Розробки гурткових занять 2.2. Розробки відкритих заходів Список використаних джерел
ВСТУП
Тільки вияв вашої неординарності
здатен зробити вас значущим за
піщину в піщаному годиннику.
Сімі Хокс
В усі часи запорукою успіху людини були такі якості, як здатність швидко адаптуватися до зміни умов, критичне мислення, можливість генерувати ідеї та приймати нестандартні рішення. Проте сьогодні, в епоху інформаційного суспільства, коли важливу роль відіграють інформаційні процеси, життя вимагає від нас нових навичок. Найважливішими з них є вміння шукати й осмислювати інформацію, застосовувати її для розвитку своєї особистості та самовдосконалення. Окрім того, сучасна людина повинна добре орієнтуватися в інформаційних технологіях і вміти обирати для виконання різних завдань ті з них, що дають змогу робити все швидко і ефективно.
Потреба суспільства ─ це думаючий вихованець, який міг би здобувати, аналізувати й застосовувати інформацію згідно програмних вимог до результату навчання і користуватись при цьому новітніми технологіями, мережею Інтернет. Такого учня може виростити тільки вчитель, який постійно вдосконалюється, крокує в ногу з прогресом, інформаційно компетентний і формує у вихованців інформаційну культуру. [1-6]
Тому творчий пошук, нововведення і невпинна самоосвіта педагога будуть збагачувати навчально-виховний процес, що підвищуватиме зацікавленість вихованців і даватиме незаперечний педагогічний ефект.
Сучасну дитину необхідно привчати самостійно здобувати знання, користуючись пошуково-проблемним, дослідницьким методом проектів, інформаційно-комунікаційними технологіями і застосовувати ці знання в нестандартних ситуаціях.
Лозунг Д. Карнегі, звернений до ділових людей, був таким: «Збільшуйте свої доходи. Вчіться вміло користуватись мовою. Готуйтеся до керівної ролі». А я б ще на сьогоднішньому етапі додала б: «Оволодівайте комп´ютером і діставайте від цього користь! Це ключ до вашого майбутнього, доступ до інформації і вміння заробляти на ній».
Важливим фактором успішного навчання є емоційний стан дитини. Треба знати те, чим живе дитяча душа. Необхідно планувати різноманітні види роботи на занятті і обов’язково допомогти дитині розкритись, позбутись комплексів, підтримати політ фантазії.
Здійснення індивідуального та диференційованого підходу в процесі навчання – це використання відповідних педагогічних технологій, форм, методів, обов’язковість диференційованих завдань тощо.
Необхідно дотримуватись санітарно-гігієнічних умов реалізації навчально-виховного процесу – це виконання норм освітлення, вологості, температури повітря; організація динамічних, ігрових, танцювальних перерв тощо.
Увага!
Повний варіант статті з елемантами практичного застосування на уроках та позакласній діяльності можна викачати із сервера за посиланням, що знаходиться нижче.
Джерело: https://drive.google.com/open?id=0B0Q516hXMduOUnJWaDQ0Q2NlWm8 |